Acordaţi asistenţă şi prin telefon?
Posted by Ionut Calugaru on 09 September 2010 10:29 AM
În cazul în care intervine o problemă, preferăm sa ne contactezi prin sistemul de tichete descris la https://vanzari.gazduiresite.ro/suport/index.php?_m=tickets&_a=submit . Timpul de răspuns este minim şi conversaţiile cu tehnicienii nostri rămân salvate in sistem astfel încât să le poţi oricând viziona în caz că doreşti acest lucru.

Dacă totuşi ai o problemă deosebită ne poti contacta telefonic la numărul: 0332.569.201. IVR-ul este configurat pe 3 departamente astfel încât să ajungi cât mai repede la operatorul ce îţi poate oferi ajutor.
(252 voturi)
Articolul a fost de ajutor
Articolul nu a fost de ajutor

Comments (0)
Post a new comment
 
 
Full Name:
Email:
Comments:
Sistem de asistenta tehnica motorizat de Kayako gazduiresite.ro/vanzari/suport/index.php?